.

Tuesday, December 15, 2009

My son&My baby..!


Hari ni 15hb isteriaku dah masuk sepital nak bersalin anak yg kedua ,anak yg petama dah 3 taun 6bulan,gambar kat atas tu masa umur dia 1 taun Mohd Izzan Azrel .Ikutkan due date 21hb,sebab dah sakit2,aku pun amik emergency terus balik,macam ribut aku speed ex 5 aku uhh..sampai umah dah salin baju terus gi setia wangsa amik isteri aku,dah tak boleh nak drive, sakit..lagi pun takut apa2 hal kat tengah jalan jangan main2 wo..sampai kat opis dia,aku tengok dia macam takde pe2 pun, aku yg dalam pejalanan punyala gelabah,suspen dan macam2 lagile.uhh..sekurang2nya uku lega sebab dia coolje.kul 3 sakit makin kuat risau juga sebab air ketuban dah keluar,terus gi sepital selayang.Ikutkan hati aku nak suruh dia besalin kat Melaka je,kan pe senang apa2 hal mak metua aku ada, sebab kita orang memang dah planing nak besalin kat sepital Selayang apa boleh buat. sampai la ni isteriku blum bsalin lagi. doktor bgtau sok pagi isyaallah besalin.Esok pagi2 aku akan pegi sepital lagi. ku doakan semoga isteri ku selamat besalin insyaallah..Amin...

No comments:

.

.
SEGALA MAKLUMAT TERUTAMANYA YANG BERKAITAN DENGAN GAMBAR/FOTO/ ADALAH HAK CIPTA TERPELIHARA. MANA-MANA BAHAGIAN DALAM BLOG INI TIDAK BOLEH DIAMBIL, DIULANG SIAR, DICETAK, DIGUNAKAN, DISIMPAN DALAM BENTUK ELEKTRONIK, FOTOKOPI, DIGITAL, MEKANIKAL, RAKAMAN, BERCETAK, ATAUPUN LAIN-LAIN KECUALI MENDAPAT KEBENARAN DARIPADA PENULIS. HARAP MAKLUM !!.

HAK CIPTA TERPELIHARA 2023
.