.

Thursday, December 17, 2009

Cahaya mata ke duaku..

16 besember 2009 kul 4 1/2 pg putera kedua ku selamat dilahirkan.kedunia ini.allhamdullillah isteri&anakku selamat&sihat..fuhh...dah bertambah zuriatku,alhamdullillah syukurrr,.kesian kat isteri ku tpaksa beranak sorang2 sebab aku kat umah tido,tak sempat nak dtg,kul 3 pg isteri ku tipon dah sakit2,aku ingat mungkin sempat sampai pagi so bulih aku dtg,tup2 dapat call dari sepital bgtau isteriku dah selamat besalin hah...tekejut ungka' aku, nglabah aku terus kejut anak sulung aku pi sepital.respek kat isteriku dapat menghadapinya tampa aku disisinya .I le biu Sayang..!Skrang isteri &anak aku masih di tahan dalam wad, ada masalah dgn baby,sbab baby kena amik antibiotik,insyaallah hari jumaat mungkin leh kuar..tepaksale berulang alik ke sepital Selayang hari2.memang letih tapi seronok,excited nak tengok baby..
gambar diambil 1 jam selepas dilahirkan..


my wife and baby..


baru 1 jam dah buka mata..UUU..Cayang papa...




2 comments:

Rostam@JoranPancing said...

T.kasih add JoranPancing sebagai rakan...Tak terlewatnya rasanya JoranPancing ucapkan selamat menyambut kelahiran cahayamata putera ke-2 di muka bumi ini... Tahniah!

Tokanpuakajoran® Cikgu Budr said...

Salam perkenalan. Salam maal Hijrah dan tahniah baru dapat baby...moga rezeki bertambah. Sebut fasal jenggo ujung rintis macam pernah dengar tmpt tu...d mana ya? dlm kawasan teluk intan ke?

.

.
SEGALA MAKLUMAT TERUTAMANYA YANG BERKAITAN DENGAN GAMBAR/FOTO/ ADALAH HAK CIPTA TERPELIHARA. MANA-MANA BAHAGIAN DALAM BLOG INI TIDAK BOLEH DIAMBIL, DIULANG SIAR, DICETAK, DIGUNAKAN, DISIMPAN DALAM BENTUK ELEKTRONIK, FOTOKOPI, DIGITAL, MEKANIKAL, RAKAMAN, BERCETAK, ATAUPUN LAIN-LAIN KECUALI MENDAPAT KEBENARAN DARIPADA PENULIS. HARAP MAKLUM !!.

HAK CIPTA TERPELIHARA 2023
.