.

Saturday, May 01, 2010

Cuti2 Malaya



Jalan2 bawa anak..
uhh dah lama tak jalan2 bawa ank.. almaklumlah cibuk. Ada kelapangan ni aku bawa isteri & anak ke balai seni lukis negara kat jalan Tun Razak.. ughh. best gak sesekali pi tengok karya seni pelukis2 tanah air & antarabangsa mempamirkan karya seni mereka. Memang best lukisan2 & karya seni mereka, tapi sayang tak dibenarkan merakam & megabadikan gambo2 tu untuk kenang-kenagan. Kebanyakan karya2 tu ada yang untuk dijual, rega.. ughh.. tidak boleh bibawa kemeja perudinggan.. heh.. hehh.. serendah 1k hingga 50k pon ada bergantung kepada
karya sesuatu lukisan tersebut.. ughh... hanya jauhari mengenal manikam itu lah ungkapan yang sesuai bagi mereka yang memahami karya2 seni tersebut. ughh.. dasatt..




Gambar curi2 terakhir sebelum di sound oleh pakcik guard.. "maaf yer encik tidak dibenarkan mengambir gabo disini! haa.haa.. aku dah tau, tapi saja degil.. mana taknyer, kolo kowang pon mesti tak tahan tengok gambo2 kat sini.. cantik2 & kreatif.. aduhh..




ha.sempat lagi snap gambo.. err sory yer pakcik guard.. he.hee



Muhammad Izzan Azrel, baik nyer posing



post maut, .. he..hee


4 comments:

duniajam said...

Tengok lukisan2 tu... teringat lukisan bapak aku dulu....

mrLoose said...

ha.memang best kat sini. sesekali bawa anak jejalan

Cromirama Elcy said...

perghh.. bley tahan hensome jugak lu bro...
lama dah gua tak terjah balai senilukis tu...

http://cicaktonjeng.blogspot.com

mrLoose said...

haaa. tu baru separuh kehenseman jer tu huu.huu. erkk...

.

.
SEGALA MAKLUMAT TERUTAMANYA YANG BERKAITAN DENGAN GAMBAR/FOTO/ ADALAH HAK CIPTA TERPELIHARA. MANA-MANA BAHAGIAN DALAM BLOG INI TIDAK BOLEH DIAMBIL, DIULANG SIAR, DICETAK, DIGUNAKAN, DISIMPAN DALAM BENTUK ELEKTRONIK, FOTOKOPI, DIGITAL, MEKANIKAL, RAKAMAN, BERCETAK, ATAUPUN LAIN-LAIN KECUALI MENDAPAT KEBENARAN DARIPADA PENULIS. HARAP MAKLUM !!.

HAK CIPTA TERPELIHARA 2023
.